2016年3月18日 星期五

😏😏小姐的...「假期功課 」

😏😏小姐的...「假期功課 」
🎀深明「做晒先玩得盡慶」既道理🎀
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻正式開始💪🏻💪🏻💪🏻
踏入復活節假期,功課當然多啦,但小姐可以星期五,六完成左一大半已經好勁!深明「做晒先玩得盡慶」既道理😂😂😂😂 其餘既就係網上功課,新聞回嚮同埋....借11本圖書😑😑😑😑
所以星期日就帶小姐去附近既公共圖書館借書喇。點知....佢借左本「沒有人問我要不要妹妹」乜解究小姐咁怕我生多個呢⋯⋯
由細到大都呷醋我抱其他BB,細時見到爆喊😭😭😭,大左啲就黑面😫😫😖,依家好啲可以抱一陣,但耐得滯會唔高興👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼
雖然我有幻想過我生多位妹妹or弟弟既生活,但...諗諗下,三字頭既我已經唔敢再諗喇,一家三口就一家三口啦!只要小姐學好....懂分享,獨立,有愛心,得閒同佢爭下野玩爭下野食,激下佢都有互動作用既😆😆😆

*(申利)我淨係影左兩三張相咋,靜音影ka,其餘時間我都係睇書ka😁😁😁