2016年3月31日 星期四

「✨在職mama的 放工後現代生活✨」

在職mama的 放工後現代生活
看似簡單,但我已經好滿足。
小時候,擁有快樂係好 簡單既事.....💓
長大了,擁有簡單既事 已經好快樂.....💓














放左工.....趕頭趕命接埋小姐再一齊衝去街市買餸,看似簡單既三個餸...雖然賣相一般,但充滿住我既愛心同心機去煮,堅持番工係我既原則,但我亦都要盡我老婆,媽咪既責任照顧屋企,至少煮到個晚餐。
返學好累好花精神既小姐;返工出盡腦汁既大爺,每晚返到屋企,就有熱辣辣既飯餸入口,係呢大約30-40分鐘既晚餐裡頭,互相分享一下今日發生既事。
小姐講下上堂小息既趣事;大爺講下返工既辛勞&事非😂😂😂
晚飯後大家休息半小時,睇套愛回家,就各有各忙碌,小姐溫書,大爺對功課,我洗碗.....到晚上既九點半左右,家中又變得寧靜,同小姐傾下心事佢就訓覺豬,我就沖涼,大爺就開機洗衫,沖好涼既我就上下Facebook或做下自己既事~