2016年4月3日 星期日

💗💗寵愛我的妹妹💗💗

💗💗寵愛我的妹妹💗💗
新年病左🤒🤒🤒原本約好晒既拜年活動都取消晒。今日終於可以同細細妹補番個團年飯同派利是比佢喇😆😆😆
所以今日特登去街市買靚料煲湯,超好飲,成個街市都知我今日有人上黎食飯(因為買咁多野😂😂😂)個湯堅甜,要比💯💯自己先👊🏼👊🏼👊🏼
雖然今日我係「親戚到訪第二天」但為左自己愛錫既細妹真係會充滿動力Ka!💪🏻💪🏻💪🏻
我錫佢既程度連大爺都呷醋話我😑😑😑
但我話:「我同我妹既感情耐過你喎😂😂😂
今晚煮既....唔係啲咩特別既餸菜,但以我既廚藝我比自己70分Ka 🙈🙈🙈🙈
⭐️鮮海底椰栗子粟米蜜棗肉眼湯
⭐️鮑魚扒豆苗
⭐️蒜蓉芝士焗大蝦
⭐️支竹冬菇排骨煲
⭐️歡笑聲