2016年5月5日 星期四

當在職mama ....軟弱時


5月2日出左街,唔知係咪長時間係室內,又冇帶外套,返到屋企已經咳多左,到夜晚我不停咳,根本訓唔到,咳到嘔左兩次,到唔知幾點(開始有陽光)我先訓左一陣,到8點終於頂唔順要sick leave睇醫生,9點出到市中心診所拎籌,等到9:30先拎到😞😞,姑娘話要12:30輪到我,我去左食個早餐再行番屋企,過一陣又出番去睇,點知最後13:30我先睇完醫生拎到藥。
已經好唔舒服既我,又唔敢食藥,因為過一陣小姐就放學,一定要番黎唔可以係奶奶屋企,又唔敢同老爺奶奶講我好累,怕佢地擔心,小姐又要溫默書又要做功課,諗起夜晚唔知煮唔煮到飯....
突然之間我好似傻左咁係車到喊左出黎,好大壓力!Sick leave已經返唔到工又做唔好啲野!病又要等大半日先睇到醫生,睇完又唔敢食藥因為冇時間訓覺,夜晚又唔知食完啲藥會唔會好又咳到訓唔到第二日返工又冇精神........
做亞媽,冇時間比你病,就算病都冇時間休息!!
果一刻.....好想大爺係我隔離!我咩都唔想諗攬住佢喊就算、但大爺要返工ka......
到夠鐘接小姐時....一見到小姐跑過黎我到,我成個人鬆晒咁!或者呢啲就係媽媽的力量!
就算自己本身幾軟弱都好!一回復媽媽身分時就會堅強起來!
最後,大爺一收工衝番黎屋企,而呢10粒藥令我好番好多有覺好訓!