2016年6月28日 星期二

沒有100分的成績,卻是💯感動的成績表




如果你有小朋友,
佢第一次對你笑,你感動了
佢第一次叫你媽媽/爸爸,你感動了
佢第一次返學,你會百感交集
佢第一次拎圖工作品返屋企,你珍如重之
佢第一次係台上勁歌熱舞,你會興奮無比
佢第一次上小學,你會好擔憂
終於....整整一年既學期終於尾聲了,今日仲派埋成績表,名次未睇,就已經追落操行&評語,我好感恩!!真係好感動,呢種感動,連「鐵漢大爺」都有。
原來,我地個女可以靠自己都做得好。我同大爺仲爭住簽名
💚當有一日到你面對你就明白此刻心情
**係學校,冇家長係身邊,時間咁長,全靠佢自己一個人去面對,你唔知道果日佢發生咩事,唔知道佢面對既困難係乜,全靠佢自己見招拆招。
依家既小學生,比我地當年辛苦好多倍,你明明心痛,都唔敢表露,只可以企係佢隔離同佢打氣加油!
成績呢??冇補習,幼稚園係活動教學又冇乜輔助銜接課程,我又唔係大學生,又唔係品學兼優,冇乜學識,好多都唔識教佢,返到屋企我又要煮飯,小姐自己做功課溫書,咁樣既成績算係咁喇!起碼仲未需要擔心住....