2016年8月10日 星期三

今晚終於忍唔住....我要煮飯呀!


因為.......
小姐放暑假都好少返黎屋企,多數係爺爺家過夜,初初....我好興奮,因為終於唔洗日日煮飯,好爽咁.....但日子耐左.....出街食得多(或食得多煮米粉果啲)真係唔多舒服😞😞😞
所以今日我要同自己講,點都好!一定一定要煮飯!!!
今日都有OT,所以就煮一啲只需要用蒸焗爐既餸菜,咁就可以勁快開到飯喇!!
涼伴芝麻醬秋葵👈🏻呢個勁快,入爐蒸4分鐘搞掂,又爽脆又清甜
土魷蒸肉餅👈🏻醃好晒,等大爺打比我話上左車就隊入蒸焗爐到20分鐘搞掂
洋蔥蕃茄粟米湯👈🏻呢個就有啲啲煩,不過之前成日食街外野,煲個素菜湯清清腸胃,我放左三大隻洋蔥,所以超甜呀!