2016年8月14日 星期日

如果.......... 係一個商場消費三百元

😌😌 如果..........
係一個商場消費三百元,
換一次遊戲卷,
遊戲時間大約需時3分鐘完成
以下純屬個人意見,不喜勿插.........
1. 玩商場指定遊戲要消費指定金額我覺得合情合理👍🏻👍🏻👍🏻
2. 但每個遊戲只可以玩一次對小朋友黎講太少,玩完小姐都唔知發生緊咩野事。唔怪得我食lunch間鋪頭知道我落去玩遊戲就幫我分單($809,分左兩張單),比我可以玩兩次。換遊戲卷時,工作人員一而再再而三咁提醒我,一張遊戲卷只係一次性完成三個挑戰遊戲。
3.我明白比錢消費唔係大晒,但只少可以限時間,比小朋友多啲啲時間感受一下咁色彩繽紛既遊戲。
4.我唔係怪獸家長,唔係話比$大晒要玩起碼10次8次先抵。我亦好少覺得冇引,但今次的確感受深刻。
5. 最後我問小姐玩唔玩多次,小姐諗左一陣問我:「係咪都係好似前兩次咁快出番黎?」我話係,小姐就話:「媽咪,唔洗喇。」
6. 如果對以上感受有懷疑,可以親自試下。
7. 影相黎講,效果唔錯👍🏻👍🏻👍🏻
8.另外佢有個扮奧運小記者遊戲短片,幾有趣,值得一讚👍🏻(但唔記得係遊戲區外定區外)
9. 呢個故事令我明白到,原來迪士尼門票一啲都唔貴 🙈