2016年10月29日 星期六

築地。山貴水產市場



今日在職mama有幸去潮聖一下剛開業既~~ 築地。山貴水產市場,YEAH~~~~~~~




築地。山貴水產市場分別有: 
立吞區;   海鮮(魚生)丼區;   浜燒區 ;   仲有小食日本龍蝦包 &墨魚汁海膽包。

今日在職mama就試左 ..................

1. 立吞區既手握手壽

被安排係海景位置
   
    

整個立吞區有7成位置都係可以望到海,一邊企一邊食邊望海都已經夠正;壽司我叫左set再另外追加兩款壽司,味道係點?我覺得正(係好難形容),而且值得一試,因為所有材料夠新鮮(梗係啦,由日本直送的),尤其係油甘魚入口即溶,油份甘香,北海道海膽更加鮮甜,三文魚魚子一啲都唔腥。立吞區既壽司我會再去,因為我一邊打呢篇野都已經掛住

                 

2. 魚生丼
講到明係丼 即係魚生刺食飯,個木桶餐盒好大,份量都好多
            

兩個人食一客都好夠飽,但係......驚喜一般,水準我覺得普遍左啲,不過就有得坐抵慢慢食,如果唔想食太飽既可以唔選擇呢個區域,因為立吞區壽司更驚喜,或者剛開業,所以有待進步。






3.龍蝦包&墨魚汁海膽包

呢兩款包簡直係相機食先啦!龍蝦包有分「半隻龍蝦肉」&「一隻龍蝦肉」既價錢,在職mama我叫左一份龍蝦肉既份量,麵包外皮夠鬆脆內裡亦夠軟熟,龍蝦肉亦都冇hea你,啖啖濃濃的龍蝦肉,再配上獨特沙律醬汁&沙律菜。直得一試(區內你會見到好多人都拎住個包邊行邊食邊等位)好受歡迎ka。


另外一款墨汁海膽包,真心愛海膽的你一定一定要試,造型已經贏在起跑線啦,佢有外表之餘仲有內在美,令我有啲意亂情迷tim  (可能有啲誇張,不過對海膽情意結太深喇,食到新鮮好味既,都會情不自禁表露出黎)
呢個區域係由前天氣女朗 黃婉曼 負責製作&供應而且日日新鮮出爐ka,網上資料亦都提及過佢係日本修讀左一個藍帶麵包課程。

可惜既係......冇試到浜燒區,因為.......我已經食得太飽喇,我怕太飽影響味蕾,所以放棄左,不過唔緊要,我相信自己會再去多次

香港擁有一個屬於自己既築地。山貴水產市場,真係好幸福呀。


未完Ka~~~~~~,築地。山貴水產市場仲有乾貨部, 水果部, 我呢...就忍唔住買左少少手信番屋企(真係當自己去左東京咁,哈哈)就係..........".香印青提`" ,哈哈,打呢篇BLOG時仲未食KA,食完再同大家分享一下