2016年10月4日 星期二

我好嬲


細果件!返到黎做完功課話要睇一陣電視,咁好啦都要休息一下,話睇到六點,睇完又同我講價!大姐幾點呀下!睇睇睇!!!我返到黎都冇休息啦!
叫你沖涼又慢吞吞,由自己間房行去沖涼房到好似行左幾十米咁,唔知以為屋企成萬尺呀!行咁Q耐都未行到入去!嬲!仲問我今日洗唔洗-洗頭😤😤大姐,你尋日有冇洗呀,冇洗咪今日洗囉!唔洗咪唔好洗囉個頭臭關我咩事!沖好涼沖到成地水,原來冇閂門,團火真係去到頂點都算。咁拖番乾佢囉!!
到個大既 收工,叫左你上左車打比我呀啦!我要預時間煮飯呀大少,唔打ka!去到就黎到話先打黎話唔Q記得打,唔記得打定掛住打機呀成程車!!火都黎!
我早過你地出門口,由朝做到晚,好好玩ka!下!!😤😤
比屋企果兩隻野激到上心口,細既又係咁,大又係咁,好拿嬲!
我決定唔煮飯呀!將啲菜肉放番晒入雪櫃,你地兩個人一齊食白飯啦今晚!好拿嬲!
我每日都為左你地爭取每分每秒,你兩條友就不停浪費我既時間,我將我青春奉獻左比你兩條友,你兩個可唔可以合作一下呀!唔係既,係到嘥晒我啲時間!!!
我煮飯係為大家,你地只係做番自己應該既責任!!兩條友整係識氹氹氹,冇用囉!唔煮就唔煮,你兩個今晚自己搞掂同反省下!!我入房上網打機唔好!為乜野要比你兩個浪費我既寶貴光陰!!
雖然見到佢兩個人齊扁嘴道歉果時好想笑,但要忍住,唔發火唔知錯,成日都係到揮霍我對你地既好呀喇😤😤😤😤