2018年5月5日 星期六

留低美好一刻,母親節戶外 親子攝影

做左媽咪後,相機,手機都是小姐 或 兩父女的照片,
有時想搵張我同亞女,或者全家幅都難呀⋯⋯



近年愈來愈來多 親子攝影,媽媽都開始心思思,本身自己都擁有高階相機,什麼大光圈,淺景深自己都拍得到

但一家人去玩。去行下公園,又有攝影師從旁幫忙拍攝 實屬難得,我真係 好少好少 同小姐出街玩  係 唔帶相機之餘,仲唔洗不斷比人係咁大叫:「媽咪,媽咪,呢到好靚,幫我影呀!」又或者 :「老婆老婆,幫我同亞女影番張呢~」 又或者⋯⋯ 大爺幫我影完 ,我睇見張相⋯⋯就反晒白眼,再道出一句:「點解你影相咁差」我唔上鏡啫,但亞女都比你影到拿埋一舊舊果下好野啊(哭)


今次難得有攝影師之下,選址到大埔海濱公園影相,慶好·當日 陽光普照,有點涼風,我當然要同亞女襯好Dress code 啦,小姐話要著粉紅色,當然冇問題啦(生女的好處,哈)



或者,你地平時覺得小姐好合作或好上鏡,但事實係⋯⋯佢唔係太易影的,因為小朋友係好難控制的,佢就算自願企定定要求你影佢,都需要識得捕捉到佢最可愛一刻,做父母既,影慣晒,呢一點當然冇難道啦,但一位陌生既攝影哥哥,可以好快了解到小姐,幫佢影出最自然最好的一刻


今次要多謝  Je Reve Photography  佢既攝影風格我好鍾意,清新自然,色調也令人感到很舒適的,而且攝影技巧好到,把我由500磅,拍成 只剩下300磅的 效果~哈

^好多年冇低炒拍攝的媽媽我,不敢讚嘆可以擁有這張相片呢~

最後⋯⋯當然唔少得兩公婆的合照吧,平常都沒有機會 有人幫忙影合照,何況是如此肉麻 兼 要洗眼的⋯⋯的艷照呢~嘻嘻嘻😜