2016年2月24日 星期三

**冬菇蒸肉餅**

**冬菇蒸肉餅**係我家大爺小姐最愛既餸,我一個月至少都整兩三次呀!整到我悶佢地都未悶😭😭




依家買左「惠而浦蒸焗爐」之後,梗係要試下同明火蒸有咩分別啦!
1. 唔洗明火蒸,廚房溫度都低好多。
2.唔洗睇火,調節好溫度同時間就可以放心做其他野。
3. 因為蒸爐冇倒汗水,肉餅原汁原味。
4.因為爐中溫度平均,所以肉餅更加嫩滑。
5.多左個火爐位唔洗蒸野,咁就可以時間配合更好,其中既餸菜唔會咁快凍👈🏻👈🏻好重要,尤其依家天氣咁凍
**另外仲有小貼士: 蒸肉餅最好都係用鐵碟,受熱均衡,快熟又慳電。我都試過貪靚用某牌既花花碟。
雖然賣相靚,但蒸既時間耐差唔多一倍,如果有朋友黎就整靚啲都冇所謂,但我呢啲在職mana ,平日整呢味餸都係以-快、靚、正為本啦🙈🙈🙈