2016年3月1日 星期二

🍀🍀我....我的少女時代🍀🍀🍀

🍀🍀我....我的少女時代🍀🍀🍀
呢套戲我當時一上畫就已經係戲院睇左,果兩個鐘又大笑又爆喊,坐係我隔離既大爺都睇到呆左😮(因為我好似痴左咁)近排知道出左DVD,大爺知道我好想睇多次就租左番黎,點知.....情況同上次一樣,不停又笑又喊

🍀🍀🍀對於已經年高30歲的我,這套戲當然很有共鳴🍀🍀🍀





學校櫃內的情書;打籃球多是吸引的男生;總有討厭的老師;溜冰的速度;蹺課的刺激;餐廳內的「偽」溫習;被父母掛掉打電話來找你的男生;眼前迷戀的那位;背後默默為你付出的真心那位........🍂🍂🍂🍂
但哭過後會醒過來,知道這結局只不過是童話故事其中一個系列。現實...必須面對的🍀🍀🍀🍀
📡📡📡喂喂!夠喇!番黎現實喇喂!📡📡




最尾DVD原來收錄左本身被剪走既片段呀!嘩嘩嘩。真係超級正呀!我忍唔住邊睇邊影底😁😁😁
我諗.......我應該會再睇多第三次😂😂😂😂😂