2016年2月1日 星期一

我家的新成員「惠而浦 蒸焗爐」

我家的新成員「惠而浦 蒸焗爐」
2015年1月,我抽中左惠而浦既煮食班,上完堂之後已經深深愛上喇。但當時我已經有部光波爐,但新聞成日話光波唔好,所以就愈來愈少用....大爺叫我諗清諗楚先好買蒸焗爐同埋睇定啲先💆🏼
咁我就入左有關既fb group到日刨夜刨啦!終於....等等等!等到2015年既最後一日,大爺竟然帶我去買😱😱😱我開心到跳起呀!
其實買之前睇過好多其他牌子既相關產品,最接近我心水既係水波爐同呢部蒸焗爐,但可惜水波雖然焗既功能完美但有微波功能同埋蒸既時間太少......👀👀👀最重要身邊的敗婦友人都用緊讚不絕口
所以最後我就決定專心一意情傾 「惠而浦 蒸焗爐」,水箱大,可以長蒸2-3小時,焗又有上下火。對我黎講已經好夠用喇👍🏻👍🏻👍🏻
剛剛既星期六黎到我既窩居。今日新爐第一蒸:
簡簡單單*南瓜蒸排骨*😋😋

真係好方便呀😱😱😱一野放入爐。唔洗睇火。舒舒服服食得飯喇!
另外佢機身夠大,可以一爐多蒸,即一次過蒸兩三款餸都得👈🏻👈🏻👈🏻
咁方便,真係岩晒我呢啲在職mama 呀💁🏼💁🏼