2016年2月16日 星期二

新年一家三口都發燒



呢個猴年真係刺激喇,初二仲好地地既,初三大爺發燒,我初四下午開始燒,小姐初五晚開始燒.....

到星期日,大爺小姐退晒燒,我本身都退左呀,點知夜晚再燒過,燒到尋日再睇多次醫生,到黃昏時段先退燒到36.9度

唔通連個天都知道我地平時太忙碌要我地好好休息😣😣😣😣

不過我今早起身真係皮膚超好,好明顯有充足睡眠啦!😆😆😆😆

今次病提醒左我,要好好愛惜身體,唔係再好似前幾年咁,以為仲後生可以夜一夜都唔訓仲捱到,咁樣唔單止有黑眼圈,依家會影響身體健康。

希望呢個警惕令我地一家人更加著重身體,明白健康才保貴😆😆😆😆

#在職mama好地坊
#發燒