2017年4月8日 星期六

元朗14個限定藝術貨櫃

元朗14個限定藝術貨櫃,一家大細做一日文青!

😆上兩個星期日,同我家小姐到元朗劇院對外空地 — 香港賽馬會「港文化‧港創意」設立嘅「元朗14個藝術貨櫃」,認識一下而家嘅元朗同以前嘅有咩唔同,從而再認識多啲本土文化特色~😉😉



**每個貨櫃箱顏色及主題都不一樣,有資料性的、有互動的、亦有藝術品展覽等等🌼

😢😢😢近年元朗發展速度快,人口急增,令元朗變得更不一樣了(現代化了很多)。
    

😔😔😔😔一邊睇藝術櫃既展覽,我一邊回憶童年時嘅情境,感受很深😢。時代不斷進步,但周邊環境亦不斷變遷。直到現在… 每個商場一式一樣🙄,小店愈來愈少☹️,人情味亦好像大廈與大廈之間嘅外牆一樣,被阻隔著了……
😥



整個展覽令我有很深的感受😣,難道我們以後就要依靠相片及展覽才可以感受到鄉村的獨特文化特色嗎?😞我們做父母的又可以為孩子保留多少呢?😟






後記:⭐️在職mama好榮幸得到「我愛mama」網上平台, 邀請作網站的駐站blogger ,希望係不同平台,可以與大家分享親子樂😊

❤️ 我愛mama👇🏻今次活動文章介紹
http://www.ilovemama.com/workingmama2/