2017年4月10日 星期一

《阿信的故事》舞台劇

《阿信的故事》舞台劇👇🏻👇🏻
😿一開場頭10分鐘唔夠即爆喊😿

🚶🚶‍♀️一入場,一開始冇耐.........
我喊先👉🏻👈🏻(淚點太低??)😭
睇睇下😮 我既 👂🏻左耳 &右耳👂🏻
都.......聽到啲唔尋常既👃🏻鼻涕聲👃🏻
原來👧🏻小姐 &👨🏻大爺都 中左招
👉🏻被感動了😭😭





成個舞台劇2.5小時,有笑亦有淚😂😂😿😿
困難並唔可怕,最可怕!係你冇勇氣面對!
相信自己,樂觀地克服,總有一天你會有所得著!!
💓3月中,👉🏻網上見到即買飛😅
終於等到剛剛上星期六(期待左好耐)😂
小姐跳完第一場考試班即衝過去屯門大會堂睇
點解咁想睇?
好想將我地童年時一套咁勵志既故事同小姐一齊分享......睇完一齊討論,一齊回味,一齊抹眼淚,一齊笑,親子活動,可以動,亦可以靜
☀️☀️命運是對手,永不低頭☀️☀️
☀️☀️從來沒抱怨半句,不去問理由.....☀️☀️
🤓🤓**後記,完左show後,劇團成員出黎同大家影相,小姐終於可以同亞信(主角)影相
影完小姐好細聲同我講👉🏻:「亞信好慘呀,可能喊得多,個眼袋好大,所以化妝化到好好好濃呀⋯⋯」
我心諗,亞信唔好意思呀,童年無忌🙏🏼🙏🏼之後同小姐解釋,:「因為舞台劇打好多燈,所以要化濃啲,好似你跳舞表演一樣,要濃妝ka」
小姐:啊啊啊😅😅