2017年4月26日 星期三

中文大學 敬文書院 --很治療的咖啡小店

$19杯Latte 你飲過未?

唔只台灣,韓國先有🎀靚靚🎀咖啡⭐️☕️
香港都有的😉
係呢到同大家分享,因為,係香港...實係好難搵到一間,平,靚❤️,正💜👈🏻Cafe☕️☕️

雲頂蘋果飄香茶~ ❣️好靚呀💞
☁️⛅️雲頂=綿花糖 👈🏻🍬🍬
綿花糖🍬會因為🍎蘋果茶熱力產生既蒸氣上升
溶化棉花糖🍬再化成糖份🍭,落在蘋果🍎茶增添甜味🍹,整個過程好浪漫喔❤️❤️❤️.
👉🏻(唔好以為得一杯飲,其實有一瓶的,可以飲到三杯ka,超抵飲) . $36 咋👉🏻👈🏻

係咪好靚呀?😍我都覺得呀💋知唔知呢杯 Matcha Latte除左靚,仲有咩吸引之處呢?就係...........$19 咋(普通size,另有👉🏻大都係$23,凍$22)
🤣我冇打錯,你冇睇錯🙄,就係咁平,仲要鬼火咁靚🌸🍀🌷相機影先系列喔🌷,仲要好飲,想點呀?!!💓💓💓💓💓
另外圖中 冬甩$12 🍩。(花是裝飾品)
🐷芝士撻$9 。(花是裝飾品)

.
🌱當日我地叫左兩杯飲品,呢兩款甜點,最後埋單$76,我家大爺眼都凸埋👀😂仲話下次要再黎過喎😂😂,點解可以咁平ka😱😱😱😱😱😱😱😱

Cafe畢竟都係學校範圍,而且星期六多數爆晒場,所以今次既介紹,我建議平日去比較好

*🙏🏼🙏🏼後記:🤗感謝大爺一大清早陪我去吃甜的😂好在大學內有的 咖啡小車側就係canteen,大爺可以叫公仔麵頂頂肚(一邊食一邊講:「女人好恐怖,剩係食甜野都可以生存到😑😑😑